Custom Search

duminică, 6 iunie 2010

CE VICTORIE !!!

Romania a reusit aseara (nr. 05.06.2010) sa treaca de reprezentativa Hondurasului cu un neverosimil 3-0. Daniel Niculae a reusit sa deschida repede scorul in min. 21. De atunci a inceput calvarul pentru Honduras. Acum cine mai poate sa il conteste pe Razvan ? A batut o echipa calificata la Campionatul Mondial.

Daca asta nu era de ajuns, selectionerul celor din Honduras este foarte ingrijorat de jocul prestat de elevii sai. Mai ales ca mai sunt 10 zile pana la debutul la Cupa Mondiala.
"Adversarul ne-a surprins şi după ce am primit două goluri nu am mai putut recupera. Nu am avut mingea şi ne-a lipsit mobilitatea la centrul terenului. România a câştigat în încredere pe măsură ce noi continuam să comitem erori, iar nouă ne-a fost din ce în ce mai greu să ne apropiem de poarta adversă. Trebuie să evaluăm şi să corectăm ce s-a greşit. Adversarii au fost la un nivel înalt şi ne-au arătat unde ne aflăm de fapt. Acum ne vom ridica, deşi îmi e foarte greu să-i remontez pe băieţi. Sper să-i am în picioare la debutul din Africa de Sud", a spus Rueda.

Romania a prins aripi dupa aceasta victorie importanta, la scor de neprezentare. Răzvan Lucescu, îşi continuă lupta cu cei care îl critică şi a lansat un nou atac. "Luptăm împotriva presei din România, a oamenilor de fotbal din ţară şi a celor ce fac afaceri din fotbal. Suntem singuri şi mult mai uniţi, asta e cel mai important", a spus Lucescu.

Rezumatul partidei:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu